Isoduct

Een stap vooruit

Mandelo werd gevraagd mee te werken aan een nieuwe website voor Isoduct. Tijdens meerdere brainstorms werd de belangrijkste vraag al snel blootgelegd. Straalt het merk uit wat het zou moeten uitstralen en hebben we een goede binding met de doelgroep?

Wij zijn gestart met een nieuwe merk-positionering om alle facetten goed op elkaar aan te laten sluiten en een sterk fundament te creëren. Zowel op strategisch vlak als de visuele communicatie. Alles mooi samengevat in een brandbook.

Aansluitend daarop hebben we het huidige logo gerestyled. De letters staan nu dichter op elkaar. Het lettertype is dikker en het volledige logo is minimalistischer. Alles om ‘het geloven in eigen kracht, zonder opzij te kijken’ kracht bij te zetten.

Ook de door ons gerealiseerde on- en offline communicatie draagt nu bij aan het juiste merkgevoel.

Isoduct. Hét alles-in-1 rookkanaal. Schoner. Veiliger. Beter.

Klantnaam

Isoduct

Disciplines

Merkpositionering

,

Branding

,

Webdesign

,

Development

,

Animatie

Merkgevoel


Isoduct innoveert voor de wereld van morgen. Iedere ervaring met Isoduct moet het gevoel geven van de juiste keuze. Je hebt als klant bewust voor Isoduct gekozen, en dat is slim. Alle in- en externe communicatie draagt deze boodschap.

Ambassadeurschap begint al tijdens de prospect fase. Het zijn consumenten of dealers die zich goed hebben ingelezen. Ze delen het uiteindelijke doel. Een markt met uitsluitend eerlijke en veilige oplossingen voor de gebruiker. Consumenten voelen een sterke betrokkenheid en zijn trots een Isoduct in huis te hebben.